Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr Lui op Fuerteventura - Reisverslag uit , van Jolanda - WaarBenJij.nu Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr Lui op Fuerteventura - Reisverslag uit , van Jolanda - WaarBenJij.nu

Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr Lui op Fuerteventura

Door: GlobetrotterJo

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

16 December 2010 | ,

De afgelopen twee dagen vooral lui gedaan. Heel erg lui. Gisteren de hele dag bij het ressort gebleven. Een boek lezen. Dobberen in het zwembad. Een partijtje tafeltennis. Een wandeling door de tuinen. Een drankje op een terrasje. Na het heerlijke dinerbuffet een klaverjasje leggen in de villa. Ook vandaag weer voor alles lui. Weer een boek lezen en bibberen in het frisse water van de pool. Weer een stuk lopen door het ressort. In de middaguren maken we een uitstapje naar Costa Calma. Het plaatsje bestaat uit niets anders dan nieuw aangelegde appartementhotels, bungalowparken en moderne winkelcentra met kroegjes en restaurants. De reden voor ons bezoek aan Costa Calma is het brede, goudgele zandstrand. Heerlijk om bij het briesje een wandeling over het strand te maken en onze voeten te laten spatten in de zee. Het drankje bij een strandtentje gaat er prima in. De villa bij Playitas is luxe en van alle gemakken voorzien. Ook van Wi-Fi dus. Bij terugkomst in de villa kijk ik op de laptop mijn mailbox na. Tussen de berichten zit een aankondiging van de NS over mogelijke problemen met het treinverkeer in verband met sneeuw. Hier is het zonnig en 27 graden. In Nederland is het koud en is de wereld wit. Nog even en dan is het Kerstmis. Bij thuiskomst zal ik de kerstboom gaan voorzien van kaarsjes, ballen en piek. Natuurlijk onder begeleiding van een verzamel CD met nummers als ‘Dreaming of a white Christmas’ en ‘Last christmas you gave my your heart’. Op eerste kerstdag mag ik het diner klaar maken voor acht personen. Ik weet zeker, dat ik bij het lopen met een volle kar vol boodschappen in de supermarkt denk: prima, dat ik op Fuerteventura een keer lekker lui ben geweest. Ik bedoel maar: even niets doen is natuurlijk geen overbodige luxe voor een mens die al sinds half augustus niet meer werkt. ;-)

• 16 December 2010 - 18:41

TRUUS:

HALLO LUIE NICHT EN AANHANG NOU JE HEBT GELIJK HOOR GENIET MAAR HEERLIJK WIJ ZITTEN INDERDAAT IN DE SNEEEUW MAAR WE HEBBEN ALLES BINNEN DUS NIET NAAR BUITEN HET WORD SPEKGLAD DUS ALS JE TERUG KOMT UITKIJKEN MET JE WINKELWAGEN DAT DIE NIET DOORGLIJD HA HA IK VOND EN VIND HET SUPER DAT WE OP DEZ MANIER CONTACT HEBBEN EN ZIE NOG EENS WAT LEUKE FOTO VAN JULLIE DRIEEN GEEF JE VADER MAAR EEN EXTRA KNUFFEL VAN ZIJN JONGE SCHOONZUSJE HA HA EN JEMOEDER MAG ER OOK EEN HOOR MAAR JOU GEEF IK EEN HELE HELE BIG HUG LIEFS VAN MIJ EN KOM GEZOND WEER TERUG XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 17 December 2010 - 06:52

Edgar:

Déja vu...je bent weer op vakantie op een Canarisch Eiland en ik krijg weer e-mail van je. Maar je bent nu mijn baas niet meer...dus nu mag t ;-)

• 17 December 2010 - 06:52

Edgar:

• 17 December 2010 - 08:35

Kim Pintaric:

Haai Lieve Jolanda,

bedankt voor je kaart! Heerlijk zo'n luie dagen, doe mij er ook maar een paar. Ach nog even wachten en dan mogen Nico en ik in juni 2011 ook weer een paar dagen relaxen met z'n 2-tjes. Dus naar aanleiding daarvan, ben jij al op Corisca geweest? En zo ja welke hotel raad je aan?
    Geniet! En hele goede reis terug, kook ze 1e kerstdag!

Dikke kus en veel liefs
    Kim